Saturday 14 April 2007

aj - tak - to - vymažem



Tak si ma teda nemaj rád - povedala som si v duchu
Už ma to aj tak všetko prešlo - úsmev od ucha k uchu

Omylom omylov opäť sa mi do hlavy navalili staré otázky
Strieda sa mi v mysli množstvo tvojich slov ako filmové obrázky

Moje myšlienky sú samá blbosť - veď je to aj tak všetko jedno
Napriek tomu idú s konaním - keďže toto píšem - vedno

Nič na tom nie je, žiadny zádrheľ, tak prečo ma to škrie
To, že ma nečítaš a kvôli tomu moja myseľ podráždením vrie
To, že tvoje oko ,,hocičo iné, fakt hocičo" radšej zrie

...aj tak si to (našťastie) neprečítaš...
...len by som chcela vedieť prečo...

20 comments:

Stephen Woolf said...

netráp sa. ak mu za to nestojíš, nestojí Ti za to! a basta :)

Aventerra said...

ďakujem Ti... *HUG* :)

motýľ said...

chcela by si vediet preco, ale asi sa to nedozvies.. :( my chlapi sme niekedy hrozne zbabeli aj ked sa chvasceme, aki sme hrdinovia...je mi luto, ak sa neda napravit, zabudni co najskor

Aventerra said...

ani som sa nepýtala prečo, tak to bude zrejme moja chyba... ale ani sa pýtať nechcem, ja chcem len vedieť, tak čo už so mnou..

w-abt said...

sú v tom zaujímavé myšlienky, myšlienkový sled..

Aventerra said...

Wabt, ja ho nevidím. Ten myšlienkový sled. Ale to bude asi tým, že hoci už nie som zaslepená podráždením, som...smútkom. Ďakujem..

femma said...

aventerrka moja, čo sa deje, ty nebývaš často smutná...
netráp sa pre neho, aj zajtra je deň - a bude pekný!

revo said...

kto ťa nečíta nevie, čo je dobré.. a teda nezaslúži si ťa.

Aventerra said...

Femma, dúfam, že bude, ale nemyslím...

Aventerra said...

Revo...takže ty si ma zaslúžiš? :)))))

Aventerra said...

Revo: sry, to ma prvé napadlo a som sa usmiala. :) ...inak ďakujem...

felisia said...

nechcem ti davat dake plane nadeje, ale mozno precita, len nebude komentovat. podla mojej skusenosti chlapi neradi rozmazavaju citove veci.
poznam tu nasr..denost a smutok. nic sa s tym neda robit. ale mne naposledy pomohlo vyvolat poriadnu burku a ta bola sice dost zla, ale ked presla, vzduch sa vycistil a vsetko bolo jasnejsie. to nie je navod, iba moja posledna skusenost.

Anonymous said...

ja viem ze to nebude bohvieaka utecha, ale pozri vyssie a uvidis kolko ludi si to uz precitalo :) to je celkom fajn pocit, nie?

Aventerra said...

Felisia, dvakrát som si musela prečítať, kým som pochopila. Neskoro je, nemyslí mi to. :) Možná je aj tá varianta, že prečíta, nekomentuje. Myslím, že tak to nie je, ale vylúčiť sa to nedá. Búrku radšej vyvolávať nebudem, už to nechám tak. Tuším ma to vďaka tomuto skutočne prešlo, dostala som to zo seba von. Práve z takýchto dôvodov píšem. Pomáha mi to.. (V každej vete "to", ale to nevadí...hehe.)

Mamon, veru áno, je to celkom fajn pocit. Perfektný pocit. :) Ono si to prečítalo viac ľudí, len nedalo komentár. Ale aj tak je tých commentov akosi veľa. Dalo mi to silu. Som rada. :)

Aventerra said...

Ďakujem Vám všetkým. Tým, ktorí ma podporili, i tým, ktorí si našli čas sem zablúdiť a zhliadnuť očami aspoň na pár slov. :)

Anonymous said...

ave: krasne napisane. ... krasne. pripajam sa k horenapisanemu: kto ta necita, si ta nezasluzi. ved tvoje slova su take silne z duse :)

Aventerra said...

Alix, vďaka. Asi sama vieš, ako takáto podpora pomáha. Človek minimálne popremýšľa, čo vedie k prehodnoteniu istých vecí. Výsledok môže byť len lepší. Ešte raz ďakujem.

svetielkujúca said...

ono sa hovorí, že ak odíde a vráti sa, je tvoj. ale ak odíde a už nepríde, nikdy tak naozaj tvojím nebol... možno bude na tom niečo pravdy...

Aventerra said...

Svetielkujúca, hej, nebol, ani trochu. Len sú ľudia, na ktorých mi záleží, a ani neviem, prečo by malo..

Redyuri said...

2 revo
ja ju nečítam a preto si ju nezaslúžim ? aj keď viem, čo je na nej dobré ? :)