Tuesday 17 April 2007

Venujem...



















Prišla ku mne bezútešná bezmocnosť
Hľadí na mňa, kuká, vycivene čumí
Chytá ma zas nedospatá malátnosť
Niekde v hĺbke hlavy nežiadúcne zuní

Ľútosť samej seba nabrala obrátky
Možnosť riešenia predo mnou uniká
Nechcem chodiť ,,slepá", pospiatky
Cítiac, že mnou stále smútok len myká

Nájsť opať sama seba - ťažká úloha
A úsmev a pevnú istotu ešte k tomu
Hádam mi na to nechýba dáka vloha?
Dospieť tak k tomu momentu, k tomu zlomu!
...našla som úsmev, venujem ho. Komu?
Vám všetkým...

8 comments:

Anonymous said...

Hladanie sameho seba je celozivotna uloha... Casto je vsak na nas ci nami zmieta bezmocnost alebo sa citime stastni... Dakujem za usmev a za krasnu basen...

A jeden usmev ako vdaka za ten Tvoj

:)

revo said...

dakujeme za pekny darcek

Stephen Woolf said...

všetko sa vydarí. treba veriť

sas said...

aventerka, ako si sa ty v poslednej dobe rozversovala :) a ide ti to :)
pekne

Aventerra said...

Tlamer: Stáva sa, že človek niečo hľadá, a ani nevie čo. Ja to aspoň viem. Hádam moje hľadanie niekedy skončí úspešne. Ďakujem aj ja Tebe. :)

Aventerra said...

Revo: Veru máte za čo :P. Hehe, nemyslím vážne. Len to chcelo strašne veľa, kým sa ten darček dostal do reálu. :)) Som rada, že sa páči.

Aventerra said...

Woolf: Moja viera chce mať poboku istotu. Nie vždy ju má. Ako ju náchádzať?

Aventerra said...

Sasanka: Ďakujem. Teší ma, že si našla sympatiu v mojich veršíkoch. :) Aspoň máme niečo spoločné...